תנסו...


 

תנסו...


 

תנסו לא לאכול לפני השינה, ולהירדם על בטן ריקה - ותוך 1-2 שבועות תתחיל לראות חלומות טובים ותקומו כל בוקר עם מצב רוח טוב ועם השראה, ולא תרצו להישאר ולבלות חצי יום במיטה.


תנסו לא להוסיף למזון את 2 התבלינים: מלח ופלפל, ותראו שכדי להרגיש שבעים, תצטרכו לאכול פי 2-3 פחות אוכל, תוך שבועיים תיפטרו מבצקות, ותוך חודש תרדו במשקל (אם יש לכם משקל עודף).


תנסו לא לשתות משקאות מוגזים או משקאות קלים שקונים בחנות - ותראו עד כמה טעימים המים הרגילים, וכמה טוב הם מטפלים בצמא.


תנסו לא לשתות קפה ותה במשך שבועיים, ותראו שאתם נעשים שמחים, השינה שלכם משתפרת, הקמטים (קמטי דאגה) על המצח נעלמים ואתם נעשים הרבה יותר רגועים.


תנסו במשך שבוע ללכת ולשבת עם גב ישר, ואתם תראו שהזיכרון שלכם משתפר והחשיבה נעשית מהירה יותר.


תנסו כל פעם שאתם נזכרים באדם שאינו אוהב אתכם או לא מתייחס אליכם טוב, לדמיין שאתם נותנים לו מתנה דמיונית היפה והטובה ביותר, ותראו איך היחס שלו כלפיכם ישתנה לטובה. 


תנסו כשעה או שעתיים לפני השינה לכבות את הטלוויזיה ואת המחשב, ואתם תתחילו לחוות דחפים יצירתיים.


תנסו במשך שבועיים לדבר בטלפון רק בענייני עבודה, ואתם תראו שביממה יש הרבה יותר שעות.


תנסו, כאשר אתם מרגישים דחף להדליק סיגריה - לקחת תפוח / קלמנטינה / תפוז / בננה או לשתות כוס מים, ואחרי שבועיים תרגישו שאתם נעשים יותר חזקים ונכנסים לכושר.


תנסו, כל פעם שבא לכם לעשות משהו שמעניין אתכם (אפילו אם אתם עושים את זה בפעם הראשונה) לעשות את זה ישר, מבלי לחשוב על דרך הפעולה, לא לדון ולא לדמיין את המצב – ותראו שאתם יכולים לעשות הרבה יותר ממה שחשבתם.


תנסו לחייך בכל פעם שאתם רוצים, לחייך אל עובר אורח, אפילו לכמה שניות (ותשכחו מה הוא יכול לחשוב עליכם), ותוך חודש אתם תתחילו להרגיש שלווה וביטחון.


תנסו לשכב על הדשא, הרחק ממכוניות, בלי לשים לב לאנשים – ותוכלו לשמוע את השקט המבורך.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )